onsdag 18. juni 2008

2 år siden i dag<'3


Kjære Carina..2 år.. det er lenge det! Jeg husker det som om det var i går..! Men egentlig, så vil jeg ikke huske det. Men jeg vil huske deg! Du etterlot deg et stort sår i hjertet mitt, et som ikke kan bli bra igjen for alt i verden! Eneste måten det kan bli bra på er å få deg tilbake.! Jeg trenger deg her hos meg! Du var den som gadd å høre på mine problemer. Du hjalp meg når jeg fortalte deg hva faren min hadde gjort mot meg.! Du ba meg ta vare på den lille babyen jeg hadde i magen min! Jeg husker jeg sa til deg at du ikke måtte dra fra meg, fordi jeg klarte ikke å miste flere venner. Og vet du hva du sa? Du sa at du alltid skulle være her for meg! Noen måneder seinere, skjer denne grusomme ulykken! Jeg følte meg så tom, så verdiløs! Jeg hadde mistet en god støttespiller! Jeg savner klemmene dine, jeg savner smilet ditt, jeg savner den utrolige gode personen Carina! Jeg skal tenne et lys for deg her hjemme etterpå. Det lyset skal få brenne til det slokner.. Det lyset, skal minne meg om hvor ufattelig god du var! Du betydde så mye for meg.. Og jeg angrer på at jeg ikke åpna øynene ordentlig mens du fortsatt var her. Dette kommer til å bli en tøff, hard og vanskelig dag for alle som kjente deg.. Spesielt for din nærmeste familie..Savnet etter deg er stort lille venn! Jeg er utrolig glad for at jeg fikk lov å kjenne deg..


Jeg har tent tre lys for deg her hjemme i dag.. Til minne for deg!

Ingen kommentarer: