lørdag 28. juni 2008

Lørdag kveld, og jeg sitter hjemme!


For noe kjedelig greier.. Sånn må man bare regne med når man har barn da.. Sååe kan jo egentlig ikke klage da:) I dag våkna Karsten halv 8. Tenk på det HALV ÅTTE!! Og han som pleier å våkne 6-halv 7!! Ble virkelig overraska ja..:) Så da spiste vi, hørte på musikk leika litt, og da klokka ble halv 11 begynte vi å kle på oss og ordne oss for å gå ned i byen en tur.. Der møtte vi Kine.. Så gikk vi rundt i butikker og så og titta rundt, uten å finne noe spennende.. Vi møtte på Marianne og Kajsa, og da fikk Karsten is av Marianne. Og den skulle han da selvfølgelig holde sjøl! I vogna!! Gjett om det ble klin og søl! Huff a meg! Så da måtte jeg, Kine og Karsten gå og kjøpe ny genser og bukse til han. Gjorde ingenting, for da hadde jeg en grunn til å bruke penger^^. Og så gikk vi på baker'n og spiste! Namnam.. Også når vi var ferdig på baker'n, kom jeg på at jeg hadde glemt å kjøpe cd til Karsten. Så da måtte vi gå til Askim torget for å kjøpe det og.. Etter det dro Kine hjem og vi gikk på butikken. Catharina møtte oss på butikken da. Siden det var så lenge siden jeg hadde sett ho.. En hel dag altså.. Så satt vi utenfor Rema og prata leeenge.. Så gikk vi hjem, spiste middag, lekte og kosa oss. Også dusja Karsten og la seg.. Da var vel kl nesten kvart på 8 tror jeg.. Så nå sitter jeg her da.. Lurer på hva jeg skal gjøre.. Kan jo like så godt legga meg.. Har jo ikke en dritt å finna på! Dritt kjedelig. Men vi får bare se hva kvelden bringer:)

Ingen kommentarer: