tirsdag 10. mars 2009

Da har jeg blitt utfordret!

1. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarar på spørsmåla!
2. Slett mine svar og legg til dine!
3. Gi utfordringa vidare til 4 venner!!!

Hva er navnet ditt? Rebecca
Ord på 4 bokstaver? Rekke
Guttenavn? Ragnar
Jentenavn? Rita
Et yrke? Rørlegger
Farge? Rød
Noe du har på deg? Rosagenser
Mat? Risengrynsgrøt
Noe på badet? Røsahår børste
Et sted? Roma
Grunn til å komme for sent? Rakk ikke bussen
Noe du roper? Rompa miiii:P
Filmtittel? Ronja Røverdatter
Noe du kan drikke? Rødbrus
En musikkgruppe?
Et dyr? Rev
Gatenavn? Rognveien
Bilmerke? Renault
Sangtittel? Ride ride ranke=)
Et verb? Rir

Jeg vrei huet mitt ca 10 ganger rundt på enkelte av disse gitt=) Phuuuu=)

Og jeg utfordrer alle som vil ha en utfordring til å ta denne=)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Syns du klarte deg bra jeg :D Klem

Anonym sa...

Rekke er 5 bokstaver og ikke 4 :-P

Rebecca Iselin sa...

Oiii, Hmm, Enten så telte jeg veldig feil, eller så vet jeg ikke..:P Hehehe.. Fort gjort=)