onsdag 11. mars 2009

Slik kommer dagen i dag til å være=)

Først da, så stod vi opp litt før 8.. Da hadde jeg og Karsten ligget i senga og kosa oss og synget og prata litt sammen.. Vi stod opp og spiste litt frokost. Karsten ville ha brødskive med ost og cheppup som han kaller det. Som da er Ketchup.. Så da fikk han det, mens jeg spiste et tørt knekkebrød med Ost på.. Snart skal vi hoppe i dusjen, begge to, Også må vi, eller det blir vel mest jeg da som må rydde litt etterpå.. Sånn ca kl 1 skal vi gå på helsestasjonen. Karsten skal på 2 1/2 års kontroll i dag=D Tenk det, to og halvt år snart er det siden jeg ble mamma for første gang til en nydelig liten gutt! Må nesten slenge med et bilde da=) Av min nyfødte gutt=)

Nydelig, Ikke sant?Etter helsestasjonen har vi planer om å møte Anita, og vesle Maja=) Håper de forstatt har mulighet=)?? Hihi... Det tror jeg kommer til å bli kjempe koselig.. Har også lyst til å shoppe litt i dag, men får se hva jeg gjør=) Trenger noe å ha på meg siden jeg og Aina skal ut i moss til lørdag=)

I kveld kommer det en mann som skal se på pusebabyene våres=) Håper han vil ha noen av dem.... Håper han helst tar alle=) Hihihi... De er jo sååå søte.. Og nå har de fått øyer og greier..


Karsten Adrian skal sove hos Bestemor i natt, siden jeg har tidligvakt i morgen=) *Gjeeeesp*


Men nå må jeg ta en bæsje bleie her.. *HeldigeMeg*


Så blogges vi kanskje senere i dag?! hvem vet=)


Ingen kommentarer: