fredag 20. mars 2009

Oppdatering fra Helga, pluss uka som har hvert=)

På lørdag var jego g Aina i moss... På Lucky=) Vi hadde det kjempe gøy, og møtte to andre jenter... Og ho ene der, fortalte livs historia si, enda vi bare hadde snakka med hu i 2 minutter, og aldri sett ho før! Om at hu hadde mista tre ganger og blablabla... Drit viktig for oss å vite liksom=) Hehe... Også spiste vi på champino, eller jeg spiste der da=) Søndag var jeg bare hjemme og slappet av.. Karsten har hatt vannkopper denne uka her, så jeg har ikke gjort noe annet enn å sitte hjemme... *stakkars meg* Han er mye bedre i dag, så til mandag skal han i barnehagen igjen..=) Noe han gleder seg til=) I går hadde Benedikte bursdag=) Ho ble så mye som 26 år! Gleder meg til å feire deg i morgen jenta miiii<3 Elsker deg=)

Karsten Adrian skal til pappa'n sin i helga.. Noe jeg tror kommer til å bli utrolig godt, ettersom vi har hvert sammen nå 24/7 her hjemme i en uke pga sykdom! Det har hvert litt slitsomt=) Men det har gått bra da=)

Og sånn ellers har jeg blitt super flink til å lage mat=) Ifølge meg selv da! Hehe... Reine kokken jooo! Hehehe... Neida, skal ikke skryte på meg for mye nå!=)

I morgen skal jeg til skjetve og feire Benedikte... Er det noen som vil være med, så heng på=) Blir mest sannsynligvis byen etterpå=) Og Karlsen skal være med også... Han har ikke noe annet valg=) Hihihi..
Nå skal jeg straks ut å måke snøen forran solveggen min.. Slik at jeg kan sitte der litt i dag=) Heheh

Men sånn ellers da bloggere, Hvordan er det med dere om dagen?

Ingen kommentarer: