fredag 3. april 2009

Tanker?


Åhjada, det har jeg.. Veldig mye av om dagen også.. Vet ikke hvor jeg skal plassere alle tankene mine hen.. Jeg må vel prøve å rydde opp i dem..


Karsten dro til pappa'n sin i stad.. Noe som jeg synes var utrolig trist denne gangen... Jeg gråt når han dro.. og jeg pleier jo aldri å gjøre det! Den lille tassen min er så utrolig herlig.. Han er så god.. og vi har klart oss så utrolig bra og vi har det kjempe bra sammen, han og jeg! Han prater som en foss, om alt mulig rart! Synger, ler og leker! En ordentlig herlig go'gutt med andre ord!

De siste dagene har hvert så som så, Og jeg har humørsvingninger som ikke ligner grisen. Jeg kan være kjempe glad, og plutselig gå helt ned i kjelleren omtrent i løpet av to sekunder! Hvorfor? Det vet jeg ikke! Kanskje du vet? Synes jo det er slitsomt å ha det sånn da..

Jeg tror det har mye med barndommen min å gjøre.. Ikke det at den var så ille sånn sett... men de få tingene som snudde livet mitt på hodet! Skriver jeg det her, kommer nok blogger-politiet og skjeller meg ut:P Så da får jeg heller ha de tankene for meg selv!

Nå er det påske, og jeg skal jobbe.. Mandag, tirsdag og Onsdag.. Onsdag stenger jo bhg kl 12, Så det er jo ikke så lang dag=) Noe som blir HERLIG! Karsten er jo hos David i påska.. Litt av den hvertfall=)

Ogsååå må jeg få ut litt tanker ang lærling tiden min da..

På jobben, så har jeg det veldig bra.. Supre folk hele gjengen. Noen har jeg fått bedre kontakt med enn andre, noe jeg er veldig glad for.. Det er en del ting der som irriterer meg der nede om dagene.. Og det har jeg tatt meg en prat med sjefen om, så det skulle ordne seg=) Også er det slik da, at jeg er på en småbarnsavdelig, MEN må opp på storebarn etter sommeren. Noe jeg absolutt ikke vil! Grunnen til det er enkelt, og det er fordi at jeg har knyttet meg sååå mye til de små barna, at jeg tror det kommer til å bli tøft å flytte på meg... men så klart, jeg skal gi det et forsøk.. Men funker det ikke for meg, så er det ingen vits at jeg er der! Da kommer jeg til å bli så negativ.. Men jeg skal flytte på meg med en positiv innstilling og si at dette kommer til å bli så bra!! Så håper vi bare på det beste... Det værste er, at jeg må bytte veileder! Noe jeg heller ikke vil! Selvom jeg tror kanskje det er lurt og at man har godt av det!

Hva skal dere i påsken da? Jeg har lyst på påskeegg jeg, med masse digg i=) Hihihi
Jeg skal glede meg til å få igjen gutten min i påsken jeg=) Det skal jeg gjøre=)

Ingen kommentarer: