onsdag 2. juli 2008

Dagen i dag..


..den startet kl 7. Da var det opp og hopp.. Jeg og Karsten spiste frokost, så slappa vi av litt, og jeg satte på en maskin med klær.. Når den var ferdig var kl rundt 10, da hang jeg opp vaska ute. Etter det ordna vi oss, og jeg gikk til Marianne med Karsten. Ho skulle passe han noen timer mens jeg var på lærlingmøte.. Og det gikk jo kjempe fint.. Karsten og Kajsa lekte og kosa seg. Så gikk jeg for å møte Jennifer, og vi skulle da på larvejakt..:P Haha.. Neida.. Vi skulle på dette møtet samtidig, så da tok vi følge. Vi var på rådhuset halv 12, altså en halvtime før møtet.. Så da ble det jo tid til litt sladder..:) Etter møtet gikk vi i banken, fordi Jenny skulle veksle penger, så gikk vi på politi stasjonen for å ordne sånn attest, siden vi skal ut i lære neste år. Der satt det forresten en skummel manxD Etter det gikk vi på posten, Jennifer skulle fakse noen ark, bare 47 stk!!! Så måtte jo stå der en evighet! Jeg hentet også skoa til Karsten i dag..:) De var drit kule.. Var disse Vans skoa til dere som ikke har fått det med dere.. Så var det likningskontoret, for å skaffe skatte kort, fordi vi må ha det til lærlingtiden, Så da måtte vi jo ta heisen opp. Ingen av oss huska hvilken etasje det lå i, så vi starta i fjerde, så, femte, tredje og *pling* Så fant vi det til slutt.. Altså i andre etasje.. Da måtte vi le litt..:P At det er mulig liksom.. Vi tok bussen hjem igjen da, siden vi er litt late, Og da henta jeg Karsten igjen hos Marianne, også ble kajsa med oss hjem i noen timer.. Så da lekte ho med både guttungen og karsten. Mens jeg satt her i stua, kommer Kajsa ut av rommet til Karsten og sier til meg "Jeg har rydda rommet til Karsten jeg".. Da måtte jeg gå og se, og jaggu så hadde ho gjort det også!:O Da fikk ho litt skryt da se..=D


Så nå har jeg dusja, også skal jeg straks tømme og skifte sand på katte kassa, også støvsuge litt.. Får jo besøk utover kvelden..:)

1 kommentar:

mamman til prinsessa sa...

så du har kommet inn her også?? Ble du lei av piczo, hehe