mandag 14. juli 2008

Liten oppdatering av helga:)


Hatt en fantastisk helg.. =D På fredagen husker jeg ikke heeelt hva jeg gjorde på dagen, men på kvelden kom gutten min hvertfall, så da kosa vi oss her hjemme:) På lørdag, var nettet borte igjen!! Og jeg trodde jeg skulle dø! Hadde jo ikke noe å gjøre, og alle er jo så opptatte om dagen, så da satt jeg og spilte kabal på daten!! Sier jo litt da.. Sånn ca halv 3 møtte jeg Benedikte i gågata, siden vi skulle på polet.. Måtte jo ha drekka!!:) Så da når det var gjort, var vi på meny, og posten. Så gikk vi hjem til meg.. Og vi brukte faktisk over en time! Hadde kanskje ikke verdens største fart, men kom fram til slutt! =D Når vi kom hit, satt vi å prata litt, og jeg gikk i dusjen og ordnet meg og sånn.. Etterhvert kom Linda og Kine.. Var sååå herlig å se dem igjen! Hvertfall Kine'n min..:) Min sin lille Honningbie..:) Vi begynte å drekka da vett, sang Karaoke og surra.. Jeg ble plutselig så himmla sliten, så jeg måtte gå og legge meg nedpå litt.. I senga mi faktisk..:) Jeg kvikna til etterhvert, og Rolf kom og henta oss kvart over 11.. Da dro vi først på VIP og fikk stempel, så kjørte han oss til Kebabe'n. Der spiste jeg, også gikk vi tilbake til VIP igjen. Der dansa vi og koste oss.. og det var tre meget MERKELIGE folk der!! Herreminnnnn..:P Når vi skulle hjem måtte vi kjøre hjem Benedikte, helt til skjetve, også til bake igjen til meg.. Var vel hjemme rundt 3 halv 4 vel.. Da var jeg temlig sliten og sovna fort inni armene til Rolf:) På søndagen, våkna vi rundt 10, så stod vi opp ca da. Da lagde rolf frokost til meg.. Nystekte rundstykker med ost:) Mmmm.. Etter vi hadde spist, og jeg hadde dusja, slappa vi av litt, så dro vi til Sverige. Og da fikk jo jeg spise den berømte bakte poteta mi:) Weee..:) Den er sååå god! Vi fløy rundt der og surra, og jeg fikk brukt litt penger..:P Etter vi hadde hvert i Sverige, dro vi til skjetve til foreldra til Rolf for å bytte bil.. Siden han skulle sove her i natt trengte han arbeidsbilen sin vett..:) Så kom vi hjem til slutt, og da lagde Rolf også kveldsmat.. Mmmm.. Godt var det.. Også så vi på film før vi gikk å la oss.. Så på blind date eller hva den het.. Kjempe artig film egentlig..:) Det var litt om min helg.. Kommer noen bilder under etter helgen.. Også nå gleder jeg meg til Karsten kommer hjem.. 2 dager igjen..:) Savner han altså!!

Ikke lett å få på seg buksa etter do tur:P

Karaokeee..

Drekka(bekka)

Gutten min<3

Ingen kommentarer: