mandag 21. juli 2008

Det endte med at jeg måtte støvesuge...


...Fordi Karsten kom inn med en bøtte som det var bittelitt sand i.. Så jeg dro fram støvsugeren, og støvsugde hele stua, kjøkkenet og gangen.. Når jeg hadde satt tilbake støvsugeren igjen, gikk Karsten ut, begynte å grave sand og steiner oppi bøtta si. Så hørte jeg masse klinking og klirring i gangen, så jeg gikk for å se.. Og hva hadde han gjort???!! Joda, helt ut heeeeele bøtta med sand og greier inni gangen!! Kjente at jeg ble en smule irritert da ja:P Hehe..

Men ellers har jeg hatt en fantastisk dag.. =D Hvert på familievern kontoret, likningskontoret, og på shopping på Askim torget.. Var jo halv pris av rødpris på kappahl i dag. Men var ikke sååå mye å skryte av der oppe.. Så var jeg på Lemon, men der var det heller ikke så mye fine klær igjen. Men på Cubus derimot fant jeg noe fint.. Så Karsten fikk to bukser, to gensere og to par sokker:) Og alt kom bare på 239kr=D Ikke værst.. Så etter bursdags gave til Ruben i dag også, men fant liksom ikke noe til han=( Men finner sikkert noe etterhvert..:) Nå sitter jeg her og skriver mens Karten sitter ved siden av og spiser litt av kjeks boksen som han fikk av Else-Britt i bursdagen til Oldemoren sin:D Er sååååå deilig når Karsten sitter rolig, ettersom han SJELDEN gjør det..

Snart kommer også gutten min Rolf:) Gleder meg virkelig til det.. Er så eveig glad for at jeg ble kjent med han.. Og det beste av alt, er at han er MIN<3 :*

Ingen kommentarer: