onsdag 9. juli 2008

En fantastisk helg<3


Om fredagen var jeg bare hjemme sammen med Rolf, så på film og slappa av.. Om lørdagen var jeg, Rolf, Amalie og Ruben i sverige. Rolf skulle ha røyk. Etter vi hadde hvert i sverige, så dro vi til Mamma som var på Campinga for å hilse på dem. Nicklas ville at jeg skulle være med å bade, så da måtte jeg jo det en liten tur:)Etter det så dro vi til skjetve til foreldra til Rolf, der spiste vi jordbær.. namnam.. Også dro Rolf for å levere Amalie og Ruben til morra si. Jeg venta hos foreldrene hans, siden vi tenkte at det var lurest..:) Rolf sov hos meg fra Lørdag til søndag, siden vi skulle på tusenfryd på søndag. Vi stod opp halv 10, stekte rundstykker og spiste, etter det dusja jeg, så kom Benedikte og Cato hit kvart på 2 ca. Så dro vi kl 2.. Når vi dro, regna det ikke så ille, men vi tok med regntøy sånn tilfelle, og godt var det! For etter en halv time på tusenfryd sprut regna det! Vi kjørte den stooore berg og dalbana maaaange ganger.. Og siden det regna, blir jo skinnene ekstra glatte.. Skal si det gikk unna gitt!! På den nest siste turen satt det er jente forran benne som hadde på seg sånn regn poncho, og når vi fikk litt fart på sakene, blåste denne driten mitt i ansiktet til Benedikte.. Og vi lo.. Lo og lo og lo.. Når vi stoppa opp for å vente på at det andre toget skulle kjøre, tok Benne og bandt fast denne driten i stanga bak:P Og det var sååå gøy! Hehe.. Vi dro tilbake til askim rundt halv 6 vel, og da var vi kliss bløte..:P hehe.. Men beste med hele turen var at det var null kø:P HehexD

Så det var litt om min helg..:) Beste helgen jeg har hatt på lenge..:)

Ingen kommentarer: