lørdag 5. juli 2008

I natt hadde jeg en merkelig drøm..

Men den husker jeg ikke nå, så da kan det være det samma..:P Husker bare at den var litt rar og sånn se..:)

men fy flate for noen fantastiske dager jeg har hatt nå i det siste.. Nesten så jeg tror jeg har blitt litt betatt.. Han er jo såå god.. Og utrolig snill er han.. Men egentlig så er jeg litt usikker.. For jeg vet liksom ikke.. Huff, vanskelig valg dette her altså.. Men i dag skal vi til Sverige da.. Også innom Campinga til Mamma siden det er den samma veien.. Synd det ikke er sol i dag, for da får jeg ikke bada.. :( hehe.. Og ikke får jeg blitt brun heller:( Jeje.. Han er vel rett rundt hjørnet nå tenker jeg.. Så gleder meg nesten altsååå<3>



Store klemmer fra meg vettuuu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å høre at du har det så godt Rebecca =D Det fortjener du virkelig<3

Mikkelsen Lea sa...

Så fint å se at det ikke bare er meg som har rare drømmer :p :D