søndag 21. september 2008

For en natt!!!!


Var på bursdagsparty på grendehuset i skjetve.. Var kjempe gøy tidlig på kvelden.. Vi spiste mat, drakk, og danset..:) Hadde det heeelt supert.. Men etterhvert, når jeg kom i bedre form og humør, pratet jeg med broren til iselin, altså, eksen til rolf helge.. Og da fortalte han selvfølgelig at Iselin og rolf skulle flytte sammen i det huset som jeg og han egentlig skulle flytte sammen i.. Der hvor jeg har hjulpet til med å pusse opp og greier.. Sliti meg ut og alt ting.. Syns det gikk litt fort i svingen der jeg.. For han sa at han ikke skulle løpe til neste jente siden det ble slutt mellom oss. Men det er jo nettopp detsom skjedde.. 2 dager etter det ble slutt var han på cirkus sammen med iselin liksom... Den idioten.. Jeg ble skikkelig sinna og utrolig lei meg i natt, når jeg fikk vite at iselin og han skulle flytte dit.. Jeg gråt i over en time, og alt ble svart.. Trodde jeg skulle dø!! Det var helt forferdelig.. Jeg har det utrolig vondt inni meg i dag.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Trenger noen som kan være sammen med meg og trøste meg litt jeg nå..

1 kommentar:

Mikkelsen Lea sa...

høres ikke noe gøy ut dette da Rebecca.. :s Håper du ikke tenker så masse på det. Når gutta glemmer en etter 2dageer så er det ikke vært å gråte over !!

*klem*