torsdag 25. september 2008

Fy faen for en forbanna Idiot!!!!!!!


Jeg hater han, jeg er rett og slett møkk lei det pisset han driver med. Han har gått og jugd for meg HELE veien... jeg sitter her og føler meg utrolig brukt! Har alt bare hvert et spill? Brukte han meg for å få eksen sin tilbake?? Var det det som var meningen? Var sikkert derfor han kalte meg "Iselin" opptil flere ganger, Og sikkert derfor han alltid brukte så lang tid når han hentet og leverte unga hos henne.. Men det jeg ikke kan skjønne er all den negative dritten som han har pratet om Iselin!! Alt var jo galt med ho, hele kjærringa. Så han var glad han hadde funnet meg. men nå ser jeg jo at det bare er piss, ettersom de er sammen igjen.. Det er ikke en mnd siden det ble slutt mellom meg og Rolf helge, og nå skal de flytte sammen??????!!! hva faen skjer med verden a? Og han er så feig, for han klarer ikke å fortelle meg det, men jeg må få vite ting igjennom venner og bekjente.. Reaksjonene hadde ikke hvert så kraftige dersom han kunne kommet/ringt og fortalt det til meg selv. Jeg føler meg brukt og lurt.. jeg er sikker på at dette er planlagt, fra både iselin og rolf helge.. Jeg er også sikker på at han har hvert utro mot meg.. Selvom han sa at han ikke var sånn.. Men hva kan vel jeg vite om det, nå som han faktisk er sammen med iselin igjen, noe som han sa at han aaaaaaldri skulle bli, fordi iselin krevde for mye av han.. Han sa også selv at han var dum viss han gikk tilbake ditt igjen, som alle de andre gangene før.. Og han har også fortalt at hele slekta hans ikke har noe sansen for iselin, Men var det bare jug og da eller????? Ettersom hva jeg leser og hører nå om dagen.. Har jeg levd på en stor løgn? Eller hva er sannhenten...?? Jeg føler meg brukt, og ikke minst utnytta.. :'( Jeg er utrolig glad for at jeg har en jobb å gå til.. Da blir ikke sorgen så stor, og ikke tenker jeg på det så mye da heller.. Noe som er utrolig deilig.. Men jeg vil gråte, gråte fordi jeg ikke veit hva som skjer, hvor dette ender, eller hva som blir sagt.. Klarer ikke fikse det helt alene, det er utrolig tung.. Og det virker som om de fleste bare driter i dette og hva som har hendt..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Må si jeg reagerer sterkt på et slikt personangrep i en blogg. Kanskje bør du se litt tilbake på hvordan DU har oppført deg? Kan jo hende at det ikke alltid er like lett å forholde seg til deg. Ved å skrive et slikt innlegg som alle kan lese så er ikke du hakket bedre selv. Etter slik jeg har forstått har denne "Rolf" barn med hun jenta han nå er sammen med...er det så rart at de da vil prøve igjen?
Du virker veldig paranoid. Men kjære deg, dette er ikke verdt å sutre over. GET OVER IT og husk at du kan kun være din egen lykkes smed! Gjør noe med livet ditt :)
Masse lykke til videre!

Rebecca Iselin sa...

Ja, men viss du ser, så står det helt øverst, At bloggen handler om min hverdag og mine tanker. Og for noen, hjelper det å skrive ned tankene sine. Og jeg har kommet meg over det, vet at ingen ting nytter alikevel. Og forresten, så tror jeg kanskje du burde vite litt mer om saken, før du skriver en slik kommentar. Alltid 2 sider av en sak vettu, og ALT står IKKE her..

Anonym sa...

Men et personangrep på en ÅPEN og TILGJENGELIG side er likevel aldri greit. Skjønner at du har det vanskelig, og grunnen til at jeg skrev er at jeg har vært i lignende situasjon selv og skulle ønske noen hadde det sagt det til meg da.
Men som sagt så vil jeg ønske deg masse lykke til på veien til et bedre liv. Bare DU kan gjøre noe med det!
Forøvrig har du en nydelig liten sønn :) Dattern min er født på akkurat samme dato!

*klem*

Rebecca Iselin sa...

Hmm, ja, jeg skjønner hva du mener. Men jeg måtte få ned noen tanker.. Men Lurer på hvem du er, For Det står ikke et ord i bloggen min om at De to har unger sammen.. Ikke det jeg har lest hvertfall..

Anonym sa...

Du kjenner meg ikke ;) Men jo, jeg tror da det står i bloggen at de har barn sammen..hvis ikke så er jeg synsk hehe =)