fredag 5. september 2008

Karsten Adrian har fått ny seng:)


Og den ville han jaggu meg ligge i også..:) La han halv 9, siden jeg mente jeg måtte få han ordentlig trøtt det første natta han lå der.. han gråt litt i 10 min, og så sovna han:) Neste morgen kl 6, tusla han inn på rommet mitt og opp i senga mi. Så lå vi der til kvart på 7, før vi stod opp for å gå i dusjen begge to:) Andre natten han lå der, sovnet han med en gang. Men våknet halv 1, og buuuuusa inn på rommet mitt.. Smalt skikkelig i døra! Og jeg skvatt.. Men regna med at det var han lille tassen min da:) Så da lå han der resten av natta og styra og ordna.. Hver gang han sover i sengen min er det mere styr enn kos.. For han er så urolig.. Og det er helt ille altså.. styrer og ordner hele natta han der.. Legger ved et bilde av hans første natt i den nye sengen sin:)

Det er slutt mellom meg og Rolf-Helge da.. Ble litt mye, og veldig vanskelig med tanke på unger og samvær.. Det ble rett og slett for mye for oss begge egentlig. Ble mye unødvendig diskusjoner rundt det temaet, pluss at jeg var litt sjalu.. Jeg har prøvd alt, for å få en sjanse til, men han vil ikke.. Han vil ikke en gang prate med meg!! Det sårer litt.. Så nå skulle han begynne å finne på ting med eksen sin, og deres to felles barn oftere, fordi han vil være mest mulig sammen med unga. Så to dager etter det var slutt, var han på cirkus sammen med Iselin.. Og det gjorde sååå vondt når han fortalte det.. Ho har til og med hvert i leiligheten hans og sett..Det gjør så vondt.. Selvom ting ikke har hvert helt bra mellom oss, så er jeg utrolig glad i han, og han betyr så utrolig masse for meg.. Men jeg betyr dessverre ikke noe for han lenger.. Og det sa han selv.. Jeg har utrolig lyst til å ha han tilbake.. Jeg trenger han hos meg nå. Føler meg så ensom her i verden.. Har ingen nå lenger.. bare karsten gutten min.. Ingen var her for meg når alt var som værst.. Lot som om alt var bra, smilte og var glad, for å skjule det.. Men det følels så feil.. Jeg savner deg virkelig Rolf-Helge.. Håper at det blir oss to igjen..! Savner at du holder rundt meg.. :'( Jeg syns nå i hvertfall vi kan være venner da, og at du er villig til å prate med meg..

Ingen kommentarer: