søndag 14. september 2008

Hadde en koselig kveld i går!


I går kveld satt jeg bare her og kjeda meg.. Plutselig skrev Anniken til meg på msn. Da lurte ho på om jeg ville komme til henne på besøk, siden jeg ikke hadde noe annet og gjøre.. Da sa jeg jo selvfølgelig ja, også hoppet jeg i dusjen:) Så kom ho og Julian og hentet meg.. Da vi kom hjem til dem, kom Maja og dattra hennes.. Litta søt tulle det ja:) Vi bestilte pizza fra slitu.. Så når den kom, spiste vi=D Så skulle Julian legge seg, så Igor prøvde å legge han.. Men det hadde han ikke så veldig lyst til da.. Hehe.. Det kan jeg jo skjønne når det er så mye besøk der=D kan jo gå glipp av noe.. Så etter noen minutter spurte Anniken Julian om jeg skulle legge han.. Og da sa han Ja.. Så da gikk jeg og la han og så på Thomas toget sammen med han. Tilslutt sovnet han.. Kan jeg egentlig skjønner, for Thomas toget er jo ganske kjedelig:P Når han hadde lagt seg, satt vi og skravla litt, også fant vi ut at vi skulle spille Buzz quizz:) Og jeg tapte alle gangene..:S Hahaha... Skylder på at jeg var sliten=D

Så hadde en utrolig koselig kveld i går hvertfall:) Hihi=D

Ingen kommentarer: