torsdag 18. desember 2008

Da var resten av julehandelen unnagjort=)

I dag har jeg hvert i Ski, sammen med mamma og Karsten.. Kjøpte resten av julegavene og klær som jeg skal ha på meg til lørdag.. For da skal jeg på 80-tallspartyyy:D Så Da kjøpte jeg et svart skjørt, roooosa tights, rosa blomster spenne jeg enten skal ha i håret eller på klea. En rosa og svart topp, vet ikke hvem jeg skal ha på, armebånd, rosa øredobber, svarte leggvarmenere. HUsker ikke resten jeg.. Glemte heeeelt å kjøpe rosa strikk da:S Så det får jeg gjøre i morgen.. Jo, også kjøpte jeg Baccardi på polet da..:) Må til det og=) Også spiste jeg jo så klart på mææækkeeeern=D Hehe:D:D Det var digg=D

Men nå gidder jeg ikke skrive her mere, for dataen er klikk, og plutselig kan den helt av seg selv skrive inni en annet setning som jeg har skrevet fra før! *PLAGSOMT* Noen som vet hva jeg kan gjøre for det? Har gjennoppretta dataen til fabrikk modus eller hva det heter, og da ble den slik.. Så hjelp meg!!

Ha en fin kveld folkens=)

Ingen kommentarer: