mandag 8. desember 2008

Må bare skrive ned noen tanker..



Mye har skjedd den siste tiden. Og jeg er utrolig sliten. Og ikke minst lei. Tankene bare virrer rundt i hodet mitt.. Jeg har mistet all motivasjon, hjemmet vårt ser bombandert ut! Har ikke ork til noen ting. Jeg MÅ skjerpe meg nå. Jeg er så dritt lei bivirkninger nå, at de er til å spy av! Bokstavlig talt=) Ikke spiser jeg, prøver jeg å spise, blir jeg kvalm, og maten går ikke ned. har skikkelig humørsvingninger, blir fort lei meg, av ingenting.. Skulle nesten tro jeg var gravid.. Men det er jeg jo ikke heldigvis. Føler meg litt hormonell om dagen ja. Jeg ser litt fram til ferien min neste uke. Det skal bli godt å få ting på litt avstand og få tenkt litt.. Bare slappe av sammen med Karsten<3 Og kose meg masse med han.. Etter den ferien, skal jeg komme sterkere tilbake.. Til og med på jobben:) Føler meg ganske passiv nå.! Men det synes sikkert de andre også.. :) men isåfall, så er jeg klar over det, og det finnes faktisk en grunn til alt, bare dere spørr, så får dere svar=) Nemlig=D

Men nå lurer jeg nesten på om jeg skal henge opp noe klær jeg.. Og sette på en maskin med ullundertøy:) Meeeen, vi snakkes=)
Mange klemmer osv<3

Ingen kommentarer: