mandag 29. desember 2008

Gjett hva for et spørsmål jeg fikk i dag??!!!

Jeg satt på jobb, og plutselig fikk jeg mld av Anette, ho lurte litt på hvordan, jula hadde hvert osv. Så skrev vi litt om det sammen.. Også spurte ho om jeg kunne ha minste jentungen hennes på nyttårsaften, Greit nok det liksom.. Også fikk ejg en mld hvor det stod, Jeg har noe å spørre deg om, men vil ikke ta det over meldinger.. Og da ble jo jeg bare sååååååå nyskjerrig da eller! Og skrev at ho måtte si det, for jeg blir nyskjerrig og at det ikke var farlig å spørre på mld. Og da vikk jeg bare joda til svar.. Så spurte jeg hvorfor det.. Og da ringte ho da.. Så da sa jeg det at ho kan ikke bare skrive sånt til meg, for jeg blir ille nærvøs av sånt:) Men så spurte ho; Bare lurte på om du hadde lyst å være fadder for Kaja Linnea jeg.? Jeg trodde ikke mine egne ører! Jeg spurte sikkert 20 ganger, Tuller du, er det helt sant?! Og det var helt sant! Og jeg ble så glad.. Begynte neste å gråte liksom.. (ja, jeg er veldig følsom) Har fortsatt ikke gått opp for meg liksom.. Så gøy=) Som noen av dere sikkert vet, så betyr det å være fadder veldig mye for meg..:) Og hvertfall så lenge jeg ikke er heeeelt fornøyd med faddervalget til sønnen min, der det er en som gjør nada for han liksom!

Så her kommer det noen bilder av mitt kommende fadderbarn da=)




2 kommentarer:

Mikkelsen Lea sa...

heheh skal du være dadder? :P

skjønte nokk det var en skrivefeil.. men søtt da! :D Dadder Rebecca <3

Rebecca Iselin sa...

Skrev jeg det?:P Hehehe.. Kankje rette på det da=)