tirsdag 30. desember 2008

Nyttårsaften i morgen da....


I morgen skal jeg og Karsten til Bestemor og spise middag der, med deler av familien.. Blir nok koselig.. Så etter det skal vi hjem tenker jeg.. Gidder ikke sitte der å vente til kl 12 viss det ikke er noe særlig raketter osv.. Bortkasta tid.. Så regner med at vi går hjem etter endt middag tror jeg=) Får se hva som skjer.. Men om noen skulle kjede seg i morgen kveld, er det bare å komme på besøk.. Er jeg hjemme, så er jeg hjemme alene, så alltids kos med besøk=)

Også har jeg et nyttårsforsett hittil da.. Som jeg kom på i bhg i stad.. Og det er at; Jeg skal ta telefonen på jobb når den ringer.. Jeg HATER nemlig å prate i tlf.. Det er det værste jeg veit=) Så det skal jeg nok klare, selvom jeg kommer til å slite litt=)

Men dere da? Hvordan skal dere feire nyttårsaften?

5 kommentarer:

Mikkelsen Lea sa...

Håper dere får en fin nyttårsaften Rebecca.. :)

Foresten, det var en kjempefin bloggoverskrivt (bilde i bloggen)
Hvem som har laget det? :)

Rebecca Iselin sa...

Hmm.. Nå er jeg ikke sikker på hvem overskrivt du mener gitt..:P Hahaha..

Håper du får en fin dag i morgen også..

Mikkelsen Lea sa...

emm.. mente banneren din :)

Rebecca Iselin sa...

Åhjaaa, den ja.. Innpå ei nettside..Skal finne den til deg jeg.. Husker ikke hva den heter se..

Mikkelsen Lea sa...

oooiii.. jeg vil også lage sånn fin en.. :D :D :D :D