lørdag 20. desember 2008

Ting du kanskje ikke visste om meg=)

-Jeg heter Rebecca
-Iselin er mellomnavnet mitt
-Jeg liker IKKE navnet mitt
-Er født i fredrikstad
-Fikk med meg det siste året av 80-tallet
-Har fire mindre brødre
-Jeg elsker å bli klødd på ryggen
-Jeg klarer ikke motstå godteri
-Har verdens beste tremening som heter det samme som meg(Iselin)
-Jeg gir langt faen i pappaen min
-I 2005 var jeg halvveis på vei til å få anoreksia
-Men så ble jeg gravid som 16 åring og begynte å spise for at barnet skulle vokse.
-Når jeg var 17år, fødte jeg verdens nydeligste sønn. (18.10.06)
-Han fikk navnet Karsten Adrian
-Han er født på 16 års dagen til pappaen sin
-Jeg og barnefar var sammen i nesten 3 år
-Det var et år mellom oss.(Jeg var eldst)
-Jeg har ADHD
-Jeg har også søvnproblemer, og bruker opptil 3 timer hver dag på å sovne!
-Jeg blir fort glad i mennesker
-Jeg kan ikke gangetabellen, Bare noen få ganger=)
-Jeg liker ikke å gå i mørket alene
-Jeg og noen venninner ble forfølgt av en mann ofte på barneskolen
-Jeg har kun hatt sex med 2 personer, hvorav jeg har barn med den ene=)
-Jeg er ofte barnevakt, fordi jeg bare eeeelsker barn liksom=D
-Jeg hater håret mitt
-I dag er jeg lærling i en barnehage, og trives kjempe godt.
-Da jeg fant ut at jeg var gravid, snudde alle venna mine ryggen til meg
-Jeg har ikke tilgitt dem enda
-Jeg gråter ofte
-Fort lei meg blir jeg også
-Da jeg gikk i første klasse, døde mammaen til bestevenninna mi
-Fra 5-7 klasse døde det tre lærere på barneskolen, noe som var utrolig leit.
-Når jeg var ca 10 år, mistet jeg en god venninne i kreft
-I 2006 mistet jeg venninna mi i en bilulykke
-September 2007 holdt min oldemor på å dø, Men ho overlevde og har kommet seg mye=)
-16 April 2008 døde min oldefar, på mammas bursdag.
-Oldefar ble gravlagt på sin 80 års dag..
-Nå er jeg dritt lei av å miste menneker jeg er glad i..
-Jeg har hvert selvskader. (På barneskolen)
-Har ofte "gitt opp" livet
-Jeg har mange rare tanker
-Jeg har språkproblemer
-Innimellom kan jeg bli UTROLIG sint!
-Jeg hører dårlig
-Liker å ta en fest, for da kan jeg slippe ut all energien jeg ellers holder igjen
-Sommeren 08 møtte jeg en fantastisk gutt
-Han hadde to nydelige barn
-Noen måneder senere gikk han tilbake til eksen sin
-Bare to dager etter at han gjorde det slutt med meg
-De dagene der, gråt jeg utrooolig mye, og ingen var der for meg
-Jeg har fortsatt kjærlighetssorg, men det går bedre nå
-Det er sjeldent jeg lager middag, fordi det bare er jeg som spiser det.(Guttungen vil helst bare ha brød og kalde pølser)
-Jeg har perioder i livet hvor alt er leit og teit
-Jeg er STA
-Og jeg har alltid rett, selvom jeg ikke vil innrømme at jeg har feil noen ganger.
-Jeg er bekymret for fremtiden
-Jeg tror ikke på globaloppvarming. (er jo så kaldt her så)
-Og isåfall, om det skal skje, synes jeg det er veldig fint, Sommer året rundt=D
-Jeg lider av ekstrem nyskjerrighet
-Jeg liker ikke å se at andre har rett når det gjelder div ting.
-Jeg liker ikke å se at andre er lei seg, eller ikke har det bra
-Jeg liker ikke urettferdighet
-Og er helt imot forskjellsbehandling
-Og jeg sier også NEI til stor ungdomsskole i Askim
-Jeg mener at folk som misshandler barn og dyr bør få en HARD straff..
-Jeg er venstre hendt
-Jeg lærte digital klokka av meg selv.
-Nå har jeg egentlig ikke noe mere å skrive:P

Noe her dere ikke visste eller? let me know:)

4 kommentarer:

Unknown sa...

HEhe.. Var mye jeg ikke visste da... Men du kjære venn, globaloppvarming er ikke bra vettu, det blir ikke sommer hele tiden da, men bare regn, OG det vil vi vel ikke ha?!?! :S Jaja.. samma det...

GLeder meg masse til i kveld!!! Da blir det en tilbaketitt til Thee 80's :D PARTYYY!

KLEM!!!

Rebecca Iselin sa...

Hehehe, Nei, Men denne oppvarminga skjer nok ikke før jeg er gammel og grå alikevel.. :) Så orker ikke bekymre meg så mye for det=D

Jaaa, jeg og gleder meg til i kveld.. er sånn passe klar..:) Bare ille sliten i dag.. Har helt glemt åssen det er å være småbarnsmor jeg.. *phu* men det er gøy da:)

Anonym sa...

Hvorfor vil du legge inn så mye personlig om deg selv? Og har du tenkt på at grunnen til at du mister vennene dine, er fordi du virker som en veldig negativ person? Jeg skriver ikke dette for å såre deg, tvert om, håper bare du får det bra. For det virker ikke som du har det nå? Annet enn at du elsker sønnen din, og sikkert er en kjempefin mamma for han :) Men du vil bli en mye bedre mor, om du blir et mer positivt menneske. Prøve å overse alle negative tanker, fokuser på det positive. Da vil du bli mye gladere, få venner tilbake, og din lille sønn vil merke det - TRO MEG! Vet veldig godt hva jeg snakker om her. Dette er ikke for å være stygg, bare ærlig... Håper det får deg til å tenke :)

Rebecca Iselin sa...

Grunnen til at jeg har mista så mange venner, er fordi at jeg valgte å beholde når jeg ble gravid! De mente på at jeg var for ung.. Greit sa jeg da... Jeg trenger ikke dem... Jeg har fått nye venner også, og jeg er glad for det så klart=) Og jeg er langtfra negativ.. Kan være måten jeg formulerer setningene mine...Synes heller ikke at du skal påstå slike ting, dersom du ikke kjenner meg.. Og om du vet hvem jeg er, Så er nok ikke du en av dem som kjenner meg best=) =) Jeg er glad som dagen er lang jeg=) Og om jeg vil legge inn personlige ting om meg selv, er faktisk mitt valg da:P