torsdag 1. januar 2009

Første blogg på det nye året da=)

Hadde det ganske koselig i går ja, Vi var hos bestemor og spiste mat. Der var også mamma, og tre av mine brødre, Oldemor, andreas og emilie og Isabel.. Selvfølgelig drev Isabel og spøy, så nå får vi sikkert det her i huset også.. Jeg har ikke merket noe enda, og Karsten vet jeg ikke, for han er litt liten til å si fra.. I dag har jeg skikkelig vondt i halsen,og orker nesten ikke å svelge en gang=( Usj.. Karsten hadde også litt feber i går og var snørrete og hostet fælt.. Håper han er mye bedre i dag=)

Så kommer det noen bilder jeg tok i går da, ble ikke så mange=)








2 kommentarer:

Mikkelsen Lea sa...

fine bilder.. godt nyttår!!

du.. hvordan vogn er det guttn din har?

Rebecca Iselin sa...

Han har Emmaljunga scooter, som vi bruker til vanlig, Men om vinteren når det er kaldt bruker han Teutonia mistral. Hvordan det?