lørdag 3. januar 2009

Huff, Nå er jeg sliten=)

I dag har jeg altså vasket og ryddet litt.. Og tatt tre maskiner med klær+ ullundertøy=) Flink flink=) Kjørt 2 oppvaskmaskiner også=) Er såååå fornøyd med den nye oppvaksmaskina mi, så nå lager jeg mye unødvendig oppvask..:P hehehe.. Neida, så ille er det da ikke. Men så har mamma hvert her en tur da.. Så da bestilte jeg pizza til oss..:) Det var godt=)

Denne helgen her, er skikkelig kose helg, med masse dritt mat og sjokolade og annet godt=) For fra og med Tirsdag 6 Januar, er det slanking!!! 10 kilo ned FØR sommeren..! Are you in? Fy fader, dette kommer til å bli noen tøffe måneder! Men ejg skal greie det:) Forhåpentligvis, får jeg masse støtte og oppmuntring fra Heidi, som skal være med=) Påstår ho:P hehe.. neida.. Men dette kommer til å gå bra tror jeg, og håper jeg.. Så er det flere som er med, så er det bare å si ifra..:) Jo fler, jo bedre=)

I morgen kommer Karsten hjem da.:) Gleder meg..:) han har visst gulpa litt i dag hos pappaen sin, så får ikke håpe det blir noe større greier ut av det.. Han har hatt et par dager med løsmage nå også. Mandag er det jo plandag i bhg, så jeg må jo egentlig dit, Så hadde hvert greit om Karsten var frisk da=) Slik at jeg hadde fått med meg den=) Men får se ann Karsten litt.. jeg har jo ikke barnevakt dersom han spyr, og det er jo forståelig. Ingen som vil ha den dritten i huset om man ikke må=)

Men vi snakkes folkens.. Straks kvelden her nå=)

3 kommentarer:

Mikkelsen Lea sa...

Så flink du er Rebecca !

Rebecca Iselin sa...

Hihi, Jeg veit=)

Anette {foreldremanualen} sa...

Heisann! :-)
Så morsomt å snuble over siden til en ung mor! Det er en skikkelig sjarmør du har der!

Ha en fortsatt flott helg! ;-)