torsdag 29. januar 2009

Legebesøk...

På tide å blogge noen setninger igjen da=)

I går var jeg hos legen med Karsten... Han har klaga på at han har hatt vondt i tissen sin en stund nå. Og i går var det helt ille... Så jeg ringte ned, og fikk komme inn samme dagen.. Heldigvis var det "bare" betennelse i forhuden.. sånn er det å ha gutter=) Pluss at han hadde litt trang forhud, men det trodde han ville utvikle seg som normalt... Så da får vi vente å se.. Mulig vi blir sendt til fr.stad sykehus for å ta noen flere prøver.. I går hadde han også veldig høy feber. Helt oppi 40!! Og han våknet med 40 i feber i natt også.. Så vi har ikke sovet så mye i natt for å si det sånn.. Måtte opp halv 6.. Han har også hosta veeeeeeldig mye i natt, og hostesafta har ikke hjulpet så mye. Han hosta, slik at det han hadde drukket kom opp igjen.. Så car ikke så ille heldigvis..

Jeg er sykemeldt fra jobben i går og i dag, så skal prøve å få kommet dit i morgen da.. Må se ann formen til Karsten.. Han skal ikke i bhg hvertfall, så finner på noe annet med han... Feberen er ikke så veldig høy nå heldigvis, så den er kanskje på vei bort=)

I Morgen er jeg 20år!! Så dette må jo da feires på lørdagen=) Bare å komme dere som vil=) Blir byen etterpå selvsagt=) Weee=)

Nå får jeg gå å skifte på senga mi, og sette på en maskin med sengetøy=)
Vi blogges..

Klemmer..

2 kommentarer:

Mikkelsen Lea sa...

oohh.. Snart 20 du da.. :D :D

Jeg har planen min klar for dagen min, da skal jeg rett ned på polet å kjøpe tequila :D lol

Rebecca Iselin sa...

Hehehe....=) Skal kjøpe sprit jeg=) Blir deilig å slippe å få andre til å kjøpe for meg=) Weee=)