tirsdag 13. januar 2009

De siste dagene...

Nå de siste dagene har hvert et sliiiit... jeg er skikkelig sliten om dagen.. Også er det så mye stress osv også.. Karsten Adrian har blitt syk da.. Hoster til han brekker seg, litt små feber, og slapp og sutrette... Nå rett før jeg la han så de ut som om han hadde øyekatarr også.. Så skal se i morgen... Både jeg og han holder oss hjemme i morgen..Noe som egentlig er like greit... Blir nok en tur til legen og.. dersom det viser seg at han har øyekatarr.. Greit å få noe for det=) Jeg tror det blir deilig med en hjemme dag i morgen.. Jeg synes det har blitt en merkelig stemning på jobben nå også.. Vet liksom ikke hva det er.. men det får meg til misstrives litt da... men jeg regner med at det går over igjen=)Til fredag skal jeg til tannlegen da... Og gruer meg som bare det! Er så redd, og nervøs jeg.. Blir jo spennende å se om jeg overlever dette da..:) men tror nok det går bra=)

Og til dere som ikke vet det=) Så.....;

Har jeg bursdag om 17 dager=)
Klemmer fra..

Ingen kommentarer: