lørdag 10. januar 2009

Benedikte..<3

Ville bare si noen ord om deg jeg=) Jeg er så utrolig glad for at vi prater sammen igjen, Er jo såååå lenge siden sist.. Mange flere uker=) Vet ikke helt hva som skjedde jeg.. Men plutselig ble det stille på oss begge=( Jeg har tenkt masse på deg de siste dagene nå.. Har savnet deg veldig.. Du er utrolig god å ha Benne mor.. Og det håper jeg du vet=) Var koselig å prate med deg på tlf igjen i går.. Du betyr så utrolig masse for meg vennen min.. du støtter meg i mine valg og meninger.. Du gjør livet mitt til det det er i dag=) Du kommer alltid med trøstende ord om ejg er lei meg og sånn.. Jeg blir så glad når du gir meg en klem, og holder rundt meg.. Det er så godt å høre når du spørr "Er det noe galt?" Da vet jeg at du bryr deg om meg=)

Tusen takk Benedikte... Du er en utrolig god venn=)

Ingen kommentarer: