søndag 25. januar 2009

Svensketur&Syden<3

I dag da, så skal jeg Karsten og mamma en tur til sverige og handle litt... Jeg vet ikke om noen av brødra mine skal være med enda da... Vi drar vel rundt i 11-12 tiden tenker jeg.. Lurer på om jeg skal se om jeg finner meg noen klær også.. Jeg skal jo tross alt ut neste helg=) Weee...:) Også trenger jeg noen nye klær sånn generelt også=) Mener nå jeg.. Selvom jeg egentlig ikke har plass da=) Men er jo snart sommer og varmere vær... Så da trenger jeg å fornye klesskapet mitt litt=) Men med den flaksa jeg har, så finner jeg nok ingenting=( HIhi...

Også har det hvert meningen at jeg skulle på ferie til syden i mai da med noen jenter, noe som ikke blir noe av alikevel.. Mulig jeg finner noen andre å reise sammen med, som ikke skal drikker hver eneste dag der nede! For det gidder ikk jeg... Synesj eg har blitt for "voksen" til det tullet der! Går ann å ta det litt med ro også, og ikke bare fyll,fyll og atter FYLL!!!! Men for å være helt ærlig, så synes jeg de kunne ta litt hensyn til mine valg, og sagt, Nei, greit, vi drikker ikke hver dag, for vi vil at du skal bli med, istedenfor å få det ultimatumet om at enten så blir jeg med og drikker hver dag, ellers kunne jeg bli hjemme... Hallooo!!??? Drikkepress eller??! Utrolig tåplig ultimatum liksom! Og da ble jeg rimelig irritert, så da blir jeg heller hjemme! Gidder ikke å krøsse møkk jeg az.. Har viktigere ting å gjøre liksom!=) Men jeg synes så klart at det er trist at jeg ikke får lov å være med, for jeg hadde virkelig gleda meg... Men når ting skal være så vanskelig for enkelte, så ble dette valget jeg måtte ta, med TVANG!
Men nå er jeg ferdig med den saken=)

Får vel kle på oss vi nå.. Ordne oss litt osv.. Vi skal snart reise til Sweeeeeeden=)
Vi blogges..
And by the way; Jeg har bursdage om 5 dager!!=)
Klemmer..

2 kommentarer:

Petite sa...

he he dra dit for å drikke hver dag, da kan man likse godt drike hver dag hjemme i stedet da, er jo morsomt å oppleve litt annet og når man er ute å reiser. Nei stå på ditt du:)

Rebecca Iselin sa...

Ja=) Var det jeg mente også=) Hehehe..:) Så da blir jeg heller hjemme liksom=) Hihi

Godt det er noen som er enige med meg da=)