fredag 16. januar 2009

Tannlege og Party=)

Da er jeg ferdig hos tannlegen da.. Måtte selvfølgelig borre... Noe jeg hater... Får jo angst vettu... Hehehe... Men jeg overlevde...=) Heldigvis=) Nå har Karsten blitt henta av far=) Noe som kommer til å være ille deilig nå, ettersom han har hvet syk og mammadalt siden tirsdag ettermiddag... Han ble hentet tre kvarter før tiden da... men det gjør ikke noe=) Ikke i dag hvertfall=) Kommer til å savne den lille klumpen min=)

Etterpå så skal jeg til Obs sammen med mamma... Se om jeg får kjøpt noe klær osv=) Så mamma kommer ca kvart over 5=) Iselin lurer også fælt på om jeg vil være med på byen i morgen da... Partparty liksom..:) så det driver jeg å vurderer nå da.. Så vi får se hva det blir til=) Er det noen flere som vil være med, er det bare å si fra=) Koselig<3

Iselin sov forresten hos meg i natt... tre i senga mi... Ble litt trangt gitt... Men vi sovna til slutt sånn utpå natta=) Ho måtte jo være med meg til tannlegen=) Så da spiste vi taco i går kveld.. Noe som var utroooolig godt=)

Men nå er det fram med godteriet gitt=) Er jo helg=) Så nå skal jeg kose meg..=) Vi snakkes=) Eller blogges=)

Ingen kommentarer: