fredag 23. januar 2009

Jobb&Middag=)

I dag har jeg hvert på jobb igjen da.. Huff... Syntes egentlig ikke noe om det.. Men nå er det jo heeelg=) I helgen skal jeeg bare kose meg sammen med gutten min..<3 Savner han sååå mye om dagen=) Jeg var på jobb fra kvart på ni, til kvart på et i dag, for da skulle alle lærlingene i askim på lærlingmøte..:) Der var vi ferdig kl 2=) Så da kjørte Anette meg og jennifer hjem=) Jeg var vel i bhg kvart over to ca.. Aaaalt for tidlig for karsten sin del hvertfall.. Han ville ikke hjem så tidlig.. Etter mye om og men fant jeg ut at jeg kunne jo ta med meg Nicklas hjem.. Så da gjorde vi det=) Så fikk vi gått hjem til slutt alle tre=)

Akkurat nå lager jeg middag=) Nemlig Lasagne..:) MMMmmm.... Skal bli godt.. Kjøttdeigen driver å tines i mikro'n nå.. Og det tar jo sin tid da=) Hmm..

I natt fikk jeg øyekatarr igjen da.. og nå gjør det enda vondere enn sist liksom=) Menemen..

Hva skal dere ha til middag i dag da?

Og forresten, det er 7 DAGER igjen til jeg har bursdag!

Ingen kommentarer: