lørdag 28. februar 2009

Da har det kommet 4 nye familiemedlemmer=)

Pus har nemlig født 4 søte små kattepuser i natt... Og alle er forskjellige... Jeg har lagt min elsk på den ene av dem, for den er bare nydelig=) Skikkelig fin i fargene=) Pus fødte på badet mitt, under benken ved vasken, i natt mens jeg var på byen... Så når jeg kom hjem, så jeg en liten pusekatt rettunder vasken der.. Så titta jeg nermere, og der lå pus med tre til=) Er ganske førnøyd med at det "bare" var 4 da, siden jeg drømte at ho fikk 7 her en dag=) Så jeg må vaske litt bad i dag da=( Usj..

Bilder av kattene må komme senere, siden kamera mitt ligger igjen hos Aina=)

3 kommentarer:

Mikkelsen Lea sa...

nåååw... jeg også vil ha en puzi

Emily sa...

Takk for kommentar;) har ikke sett bloggen din før jeg! Søt sønnen din er også=) Legger deg til i lista mi jeg=)

Gratulerer med nye familiemedlemmer;) Skal dere beholde alle 4 pusene eller?? =D søtt med kattunger! Men ikke like søtt med svære kjukkekatter som våre har blitt til syntes jeg:s de tar så mye plass:p

Rebecca Iselin sa...

Tusen takk Emily. Jeg har lagt til deg også=)

Nei, vi skal ikke beholde alle fire nei! Skal bli kvitt alle=) Ja, det er kjempe søtt med kattunger... De er så morsomme=) Men vi skal nok bare ha igjen store pus vi=)