torsdag 12. februar 2009

Etterpå skal jeg klage til bhg...

Om sjefen i barnehagen er der da!

Jeg synes det er ukoselig at når jeg kommer og skal levere min sønn om morgenen er det ingen som tar han i mot eller sier hei til han.. Når jeg henter han, blir det aldri sagt ordentlig ha det til han heller.. Karsten spørr etter de som jobber der, fordi han vil si ha det til dem, men da er de borte, og jeg gidder ikke fly rundt hele bhg for å leite etter de ansatte! Jeg får heller aldri vite noe om hva min sønn har gjort i løpet av dagen, om han har gjort noe spennende, sagt noe morsomt, eller de små tingene som betyr utrolig mye for han og meg som mamma... Jeg får null info! Jeg tok dette opp på foreldresamtale for mange måneder siden, at jeg ville ha mere info om hverdagen til sønnen min! Men det har jeg ikke fått noen ting av... Okei da, eneste var at han hadde biti ei annen jente i fingeren for noen dager siden. (Han har aldri biti noen før) Men skal jeg bare få vite de tingene som ikke er "lov" da eller?

Jeg skjønner det at de ansatte ikke kan stå i gangen hele tiden mens vi skal kle på oss og dra hjem... men synes de kan fortelle kort om dagen, og si ha det til Karsten... Og det og si hei, når et barn kommer til bhg er VIKTIG!!!! Jeg liker ikke at de bare går forbi han uten et enkelt hei fra den voksne!

De voksne flyr rundt og stresser hele tiden, så jeg får ikke gitt noen beskjeder eller noen ting... Har liksom ikke så lyst å løpe etter dem når jeg er der for å levere heller!

Blir det ikke endring på dette ganske snart, bytter jeg barnehage på han.. selvom jeg ikke har lyst til det heller..

Huff, Sånn, bare noen tanker fra meg i dag...

2 kommentarer:

Linda sa...

Håper at du fikk klaget!! Såklart vil du som foreldre vite hvordan dagen til gutten din har vært, og barnehagen skal kunne fortelle deg om dette. Alle barna skal bli sett i barnehagen og de skal da vite hvordan gutten din har hatt det:) Dårlig av barnehagen og ikke fortelle deg dette.
Han er forresten veldig søt;)

Rebecca Iselin sa...

Takktakk=) Ja, jeg fikk klaget=) Og har merket forandringer denne uka her=) Så nå er jeg stor fornøyd=) Hjelper å klage litt=)