lørdag 7. februar 2009

Tidlig oppe i dag gitt...

Karsten ville stå opp kl 07.00 noe som var forsåvidt helt greit for min del siden vi la oss så tidlig i gå=) Nå sitter jeg å spiser frokost, mens karsten suttrer ved kjøleskapet... Han vil ha mat, men får aldri bestemt seg for hva han skal ha på... Og jeg gidder ikke stå der ute i flere timer... Og det vet han veldig godt...:)

I dag vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Blir vel til at vi er hjemme, og kansje tar oss en tur ut i snøen... Men får se.. I tre tiden kommer Kaja Linnea til oss også... baby besøøøøk=) Og det blir kos det... Mulig Thea Amalie er med også=) I morgen skal vi i dåp til Kaja Linnea da=) Så i går var jeg i sverige å kjøpte dåpsgave... Så nå gleder jeg meg til i morgen=) Karsten skal ha på seg en slags "bunad" da.. Er vel mere en festdrakt vel=) Men han kommer til å bli stilig=) Så i morgen er det tidlig opp og i kirka kl 11:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Wow dåp er gøy. Håper dere får en fin dag i morgen altså

Rebecca Iselin sa...

Takk takk=) Det får vi nok=)