torsdag 12. februar 2009

Hjemme fra jobb i dag..

Jeg har følgt lillegutt i bhg i dag da... Vi tok akebrettet til bhg i dag... Og det synes han var veeeeldig gøy=) Så det bør vi nok gjøre flere ganger dersom snøen holder=)Det blir en kort dag på han i dag hvertfall.. Grunnen til at jeg er hjemme i dag da, er fordi at jeg er så sliten, Sliten av alt mas og stress... Snakket med veilederen min om dette på tirsdagen noe som hjalp en god del.. Er utrolig masse som har skjedd i livet mitt som bare blusser opp igjen.. Sånn plutselig.. Og det liker jeg ikke særlig godt! Men sånn er det innimellom.. Jeg er utrolig glad for at veilederen min forstår såpass mye, som det ho faktisk gjør.. Det gjør ting for meg mye lettere. Jeg har blitt utrolig glad i henne altså=)

Så i dag skal jeg bare være hjemme å slappe av, trenger det nå altså.. også må jeg en snar tur på butikken og hanle noe dilldall=) Mat osv=) Lurer på hva jeg skal ha til middag i dag... Hva skal dere ha til middag da?

Så en liten handleliste da, over ting jeg trenger=)
Melk
Brød
Ost
Kjøttdeig
Smøreoster
servelat
Poteter
Dressing
Røkte pølser
Smør
Stekesmør
grønnsaksblanding
Wokblanding
Bog skinke
Egg
Gjær
Grovt mel

Sånn, det var det jeg kom på akkurat nå... Finner sikkert mer når jeg er på butikken=)

Nå skal jeg små rydde litt rundt om kring her da... Slik at jeg kan lage middag og bake etterpå=) Wee=)

Ingen kommentarer: